تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز

نمایندگی تعمیر دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی09174935800

دستگاه  تصفیه آب خانگی ایرانی

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۹، ۰۲:۵۷ ب.ظ

دستگاه  تصفیه آب خانگی ایرانی
حمایت از تولید داخلی موضوعی می باشد که مدت هاست به آن پرداخته می شود حتی شده در حرف ؛ اما در این سال های اخیر بیشتر به آن پرداخته می شود . 
در صنف دستگاه تصفیه آب نیز علاقه به این موضوع در نگاه مشتریان وجود دارد . کسانی هستند که برای رفع مشکل بیکاری افراد جامعه ، مشکل اقتصادی و … فکر می کنند و تمایل پیدا خواهند کرد که هر چند ناچیز هم که شده  داخل کمپین خرید محصولات داخلی شرکت کنند. برای این افراد اهمیت بسیار زیادی دارد که  از دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی استفاده بکنند .
عده ای دیگر از مشتریان نیز برای خرید ارزان دستگاه  تصفیه آب   خانگی به دنبال نوع ایرانی آن  دستگاه هستند . چون تصور می کنند که اگر قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی با دستگاه تصفیه آب خارجی برای مثال مدل آلمانی ، آمریکایی ، تایوانی و غیره یکسان باشد ، همه رو به خرید نوع خارجی آن می آورند پس محصولات نوع ایرانی باید ارزان تر از خارجی باشد .
در جریان هستید که برخی از محصولات (حالا به غیر از دستگاه  تصفیه آب ) ، ایرانی بودن آنها باعث افزایش اعتبار و فروش آن ها می شود و حتی برخی از سودجویان محصولاتی را از چین وارد ایران می کنند و به اسم ایرانی به فروش می رسانند .
اما ممکن است یک سوال اساسی ذهن مشتریان را به خود درگیر کند و آن هم این است که آیا دستگاه تصفیه آب ایرانی نیز وجود دارد یا نه؟
پاسخ این سوال این است که :
دستگاه تصفیه آب خانگی  ایرانی در حال حاضر وجود ندارد
دستگاه های تصفیه آبی که در کشور ما به اسم ساخت ایران به فروش می رسد ممکن است تنها بخشی از آنها در واقع ساخت ایران باشد اما مابقی قطعات دستگاه از کشورهای چین و تایوان و امارات وارد  می شود و در حقیقت در ایران مونتاژ می شوند .

البته مونتاژ دستگاه های تصفیه آب  خانگی در ایران می تواند با بهبود وضعیت شرایط اقتصادی ، زمینه ی تولید تمامی قطعات دستگاه تصفیه آب  خانگی را فراهم کند ، همانطور که می دانید در بخش عمده ای از قطعات و فیلترهای دستگاه  تصفیه آب  خانگی ، تولیداتی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی آن ها وجود دارد که در این زمینه  پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته ایم .

گروه تاسیساتی ژابیز آماده اراِئه خدمات در زمینه های
*فروش عمده دستگاه تصفیه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفیه آب پیوریتک 
*فروش ویژه دستگاه تصفیه آب آرتک
*نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب در شیراز 
*فروش دستگاه تصفیه آب سی سی کا
*فروش انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب
*فروش انواع دستگاهای تصفیه آب خانگی
* فروش انواع تصفیه آب صنعتی 
*تصفیه آب استخر  
*ارسال رایگان در استان فارس
*سرویس دوره ای
*گارانتی و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگویی بموقع و پیگیری مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رسانی در زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب به خریداران عزیز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید 

 پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در  اینستاگرام به آدرسwater.purifier24  از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.

شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش ، تعمیرات ، سرویس دهی ، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی ، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

مدیر فروش: 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

  • تعمیر تصفیه آب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی